16.9.20

Безпека дорожнього руху



Світлофор потрібен всім:

І дорослим, і малим.

Друзі, він багато може,—

Пішоходам допоможе

Він дорогу перейти

Без лихих пригод в путі.

Блимне лиш червоним оком —

Нас застерігає строго,

Що не можна крокувати,

Необхідно почекати.

А засвітиться зелене:

І для тебе, і для мене

Шлях відкритий, можна йти,

Дуже раді я і ти.


– Вчися транспорт обійти:

У безпеці будеш ти,

і здоровим будеш жити,

самостійно скрізь ходити:


в школу, клуб, бібліотеку,

стадіон, на дискотеку…

Вірно тільки обійти

І не станеться біди:


І тролейбус, і автобус

Ззаду лиш обходить пробуй,

спереду – лише трамвай!

Як табличку пам’ятай!




А я зебра не проста:
Без копит і без хвоста,
Лиш біленькі смужки маю.
Я лежу, а не гуляю.
Хочеш перейти дорогу? –
Я прийду на допомогу.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар