20.3.18

Урок доброти "Сімя - це пристань і гавань"


Сім’я –  це місце, де народжується життя і ніколи не згасає любов


 «Я зичу тобі добра й здоров’я!»



Вправа «Мікрофон»
- Що означає слово сім’я?

Гра «Сім’я»







 «Мамина посмішка»
 Намалювати у вигляді смайлика «Мамину посмішку»






Гра «Будуємо дім»

З чого починається сім'я? З розуміння, доброти, прощення, але головне з турботи один про одного. В хорошій сім'ї  – теплий, гостинний, затишний будинок. Такий будинок створюється по цеглинці. Він дає людині не тільки дах, але і зберігає душевне тепло, є джерелом радості. А це залежить і від того, чим і як живе сім'я, який сімейний уклад і традиції. 




Гра "Посади і вирости дерево"





«Сонце материнської любові»




Батько і мати дали вам життя і живуть для вас. Їхнє
щастя у вашій посмішці, ваших успіхах, вашому здоров’ї. Тож любіть і цінуйте своїх батьків , не завдавайте їм болю, образи і прикрощів. Умійте поважати працю батьків, адже вони працюють заради вашого добробуту.



Сім’я – ось та пристань і гавань, звідки ми виходимо у широкий світ ім’я якому життя. Прекрасно коли в сім’ї панують злагода, взаєморозуміння, повага. Родина, сім’я – це найдорожче для кожної людини.

Сім’я – це пристань і гавань,
Сюди повертаєшся знов
Із мандрів далеких і плавань,
Тут вічно панує любов.
Тебе тут завжди памятають,
Куди б ти не їхав, не йшов,
На тебе постійно чекають

Увага, турбота, любов.




Немає коментарів:

Дописати коментар